Minni ja Väinö takapihalla

Minni ja Väinö takapihalla

perjantai 5. tammikuuta 2024

PERJANTAI 5.1.2024

 


Voi että. ERINOMAISEN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !!!!!!!!

Juu, kattelin tuota edellistä kertomusta ja siinä olikin jo valvontaeläinlääkärin käynti kerrottu.

Vein sitten 3.1. molemmat kissat eläinlääkäriin syyniä varten.

Lopputulema tästä käynnistä oli, että syy miksi valvontaeläinlääkäri kutsuttiin minun luona käymään oli Väinön toinen takatassu joka oli kipeä ja jota kissaa en vienyt tämän henkilön mukaan tarpeeksi pian hoitoon ja kun kissa sitten tarkastettiin niin takatassu oli aivan terve. Että semmosta.

Mutta toinen tarkastuksen kohde oli, aivan oikein, Minnin korvat ja ne olivat sitten täys punkkitöhnää ja samaa oli myös Väinön korvissa, tosin paljon vähemmässä määrin. Ja tämä päättyi siten, että MINUN pitää hoitaa molemmat kissat kaksi kertaa päivässä eli neljä korvaa puhdistusaineella. Voihan paska sanon minä. Sanoin ettei se onnistu, mutta koska se on valvontaeläinlääkärinalaista asiaa niin pakkohan minun oli suostua.

Äsken sitten kokeilin Minnin korvaan laittaa sitä ainetta ja onnistuinkin, mutta se yllätti minut ja häippäs ennen kuin sain nokan korvasta. Näin. Ei se ilman kaveria onnistu ja sitä kaveria minulla ei ole. Pakko vaan yrittää päivä toisensa jälkeen. Voi että mä vihaan sitä soittajaa, joka ei yhtään ajatellut mitä soitosta seuraa minulle ja kissoille.

Meillä meni uusi vuosi itkien ja sitä samaa sitten koko kevään. Kissat on vietävä uudestaan vastaanotolle hammaskiven poistoon. Toivottavasti saan kissat hoidettua ennen kuin joudun itse leikkaukseen. Minä vaan itken koko ajan, koska olen niin pahalla mielellä. Tuntuu etten jaksa millään eteenpäin, mutta kissojen vikahan se ei ole vaan sen soittajan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KESKIVIIKKO 24.4.2024

TERVEHDYS TÄÄLTÄ LUMISELTA PELTOAUKEEN VIERELTÄ   Tosiaan, edessäni on isoja peltoja, joissa kaikissa on taas lumipeite, ainakin osaksi. Nyt...